måndag, augusti 07, 2006

Stockholm

Idag va jag i Stockholm å lekte med min storasyster. Först när jag kom dit va vi tvugna å gå till åhlens å köpa en kjol åt mej för jag klätt mej aldeles för varmt. Sen gick vi ut till Djurgården å gick en lite Filmen G / Vinterviken sitseing runda å konstaterade att alla turist mål typ Skansen å Vasamuseet va dyrt å personalen i glasskiosken va helt inkompetent. Vi ska göra ett nytt försök med att gå på museum å fika när de blivit höst å lite ruggit. Sen åkte vi iaf djurgårdsfärjan tillbaka in till stan å fan dagens försata lilla vindpust. Sen mötte vi upp Katta å gick hem till Annie vid Hornstull å käkade fin fin middag å sen gick vi ner till vattnet och spelade Värsta Språket, jag vann, fast med ett litet handikapp, men ändå moahahah.

Nä jag hade inget vettigt å säga idag heller, jag ä helt slut nu...

Dagens fråga: När ska föräldrarna ta å komma hem med min dator?!