tisdag, december 19, 2006

I väntan på koffeinets invärkan

Nu har alla i korridoren åkt hem på jullov, eller nä men Madde åker imorgon bitti å packar nu. Jag vill göra som alla andra å åka hem imorgon för här är det ju inte så kul å va helt själv, fast jag måste skriva min B-uppsats som jag ligger efter med efersom jag förnekat dess existens i helgen. Måste stanna här å plugga + de finns ingen fungerande motagning på min tv hemma. Fast tv ä kanske de jag ska sträva efter.
I söndags var vi å handlade julgran till Viktor och Henke å där har dom ju en sån där skojig sak man får på nätet på granen med, den stoppade vi Gurra genom och fick ett fint nät fast knutet över hela sej själv. Det var hysteriskt roligt. Simon slängde upp henne över axeln å tyckte han skaffat se en fin julgran. Dom som sålde granarna tyckte att de är ju många som skämtat om att träpå ett sånt nät på en person men ingen som gjort de, nu hade dom nått å berätta om.
Sen provade vi hur mycket saker som gick å få in i HQs bil. Mycket tyckte Simon å tryckte in en byrå som vi i baksätet fick ha i knät å fick andningsproblem å 0 rörelseförmåga. Sen monterade jag å Henke ihop den jätte fint, eller okej inte hela skruvmejseln gick sönder å då va de inge kul längre. Sen spöade vi dom andra i poker oxå, mycket skojigt.
Jag har en mycket fin bild på Gurra i nätet som ska upp sen när jag orkar få in den i datorn....

Undra när koffeinet tänker kicka in?

Pappa har för övrigt betämt att vi inte ska ha någon julgran i år. Alla andra i familjen vill ha en, men inte en av de attackfula som vi brukar få av pappas vän, dom ser ut som en 100år gamla kvastar typ. Vi har typ haft dom fulaste granarna i världshistorien. Men nu när vi vill köpa en gran så vill inte pappa va med å vägrar hjälpa till å befatta sig med granen. Men vi ska nog lyckas att övertala honom. Annars får han fira jul i källaren å vi andra ha en fin jul med gran hos grannarna!