onsdag, december 06, 2006

Bland tomtar och troll

Jag har just upptäckt vad problemet med att skriva uppsats om sagoböcker är. Det händer jävligt lätt att man somnar av alla godnattsagor som skall läsas igenom. Nu är det kafferast.
De känns lite väl tyst å lugnt i korridoren efter nästan en veckas festande. Elin åkte hem till Växjö, Anna till Sthlm å Gurra med, fast hon åkte bara över dagen får jag hoppas å resten är i skolan tror ja.
Jag borde städa mitt rum, jag vill städa mitt rum, de ligger böcker å kläder i hela rummet. Rummet är ju inte så stort så de ser jävligt mycket ut, å nu är ju ett gyllne tillfälle att damsuga, klockan är inte 2 på natten, då jag brukar vilja städa så varken anna, anna eller calle, tjejen där uppe (som ja inte är så förtjust i, ny teori om att anklaga henne för alla störande ljud, som inte är musik då) kan slå ihjäl mej för oväsendet vid den passande tidpunkten. Fan vad nice.
+ de är ju roligare att städa än att låtsats plugga = sova
Tror jag borde skaffa mej en pusselmatta till mitt pussel som hindrar lite för damsugningen, eller önska mej en i julklapp...
Svårt de där med att handla juklappar, vad vill alla ha? asså egentligen, som kostar typ runt 200 ä ok inte mera.
känner att jag ligger lite efter även med min bild uppläggning, inga i dagboken å inga på ftpn, men nu ä dom iaf i datorn och i fotoalbumet, nästan alla iaf. Det får räcka med en bild just nu.

Gustava med min värsta fiende (Calles banjo, den ska DÖ!)

1 Comments:

Blogger Tant Tinna said...

du har fel, det är roligare på semmester(hoppas jag) än att plugga(tror jag).
nu tanke, psykiatriker kanske vore nått fär mig, fast då måste jag läsa upp en massa kurser på konvux, bla fysik b som är fett svårt....

10:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home