tisdag, juni 12, 2007

Nya upptäckter

OMG!
SÅ roligt! Jag upptäckte just de roliga med facebook, gamla vänner.
Hittade en killkompis som ja kände hela vägen från första året på dagis upp till att vi slutade 9an. Han har blivit en sån stockholmsbratt! okej han har alltid antytt till att va en men OMG! å honom var jag kompis med i 14år. Varför träffar man aldrig de här människorna när man är ute? de är ju kvar i uppsala å är på typ samma ställen. är det bara det att vi inte känner igen varandra?
Kan faktiskt va de, jag är ett totalt blindstyre, idag gick jag nästan in i två personer jag kände utan att se att de va dom, lite pinsamt bara.

Min andra upptäckt var när jag å Gurra tittade på Marie Antoinette för några dagar sen råkade jag komma åt knappen som byter över till Engelska 2 (typ för blinda) precis lagom till att hon ska ha sex med Axel von Fresen. Det lät precis som någon läste högt ur en Hardiquen novell i takt med rockmusik, väldigt underhållande!