torsdag, mars 15, 2007

Och så kom solen

Men Tone sa att det skulle snöa eller regna på måndag och vara kallt.
Jag firade vårens ankomst lite för tidigt så nu är jag sjuk.
Livet går runt i en ond cirkel.
Kommer inte klara min tenta imorgon, men jag har ju kanske inte lagt ner min själ i att plugga till den så jag får väll skylla mej själv.
Det blev ingen ärtmiddag för mej. Bestämde mej igår 01.30 typ att NEJ jag ska inte gå! det är inte bra för mej å kommer inte bli bra eller roligt.
Man känner sej alltid så ovälkommen ändå så det är ingen ide.
Har jag blivit så där bitter igen? eller jag kanske inte slutade. Inte så lätt när allt går emot en.

Jag hittade The Addams Family orginalserien på vhs för några dagar sen. Helt underbar!

På lördag ska vi ha potatisbulle här, med andra ord vi har bjudit in massa folk att äta palt med oss här. Undra om jag kan laga mat om jag är så här förkyld?...