lördag, augusti 04, 2007

Historia

Okej jag erkänner ikväll har jag inte heller pluggat vilket jag skulle göra.
Men nästan, jag såg på kostym drama om Queen Elisabeth 1, vilket fick mej att komma ihåg att jag har glömt bort allt om Europas länders övergång till Protestantismen och framför allt då England, för att inte heller nämna hur de gick till när länderna blev kristnade från början.
Inte lysande...
Sen ska vi inte ens nämna hela den agrara utvecklingen, eller allt som har med genus i historien, utom att de blev sämre för kvinnorna när människan blev jordbrukare.
Hemska historia! Jag kan ju de här egentligen men inte i en jättestor sal med små bord för en enda person i långa rader.
Varför å varför kan ja inte få göra hemtenta istället?! Min institution arbetar emot mej! Underkänd med bara några poäng, men näää du får inte göra kompletteringar du måste göra om hela!

Jag har så fruktansvärt tråkigt!
Jag vill oxå va ute å leka med de andra barnen!
Lovar att vara en duktig student den här terminen å inte festa å jobba i överdrift så ja inte hinner med mina studier! Men bara för de behöver man väll inte ha tråkigt å inte kunna va med?!

Snart kommer alla hem igen!

Imorgon måste ja göra nått jag inte vill, men måste. Ska iaf försöka imorgon