tisdag, augusti 15, 2006

Regn

http://www.youtube.com/watch?v=GGe_4QUeMNc
Måste sno den så jävla bra, fast ja kan ju inte lägga in den ordentligt än...

Det värkligen öser ner. Mysigt när regndropparna smattrar mot rutan. Vill gå ut och ta en pramenad i det men de är så jobbigt sen när man ska gå å lägga sig å är blöt.

Ikväll såg jag, Elin å Christian kanske en av världens sämsta filmer. Wimbeldon, det fins int einte ord att beskriva hur dålig den är!
Imorgon bli det The Crow eller förhoppningsvis Priets 2. Om vi får ner den dvs. Varför kan inte mitt DC++ bara ta å funka?
Sen vad ska jag göra om kvällarna om typ en vecka när Elin har flyttat, vem ska jag då se på film med å paka paj?

1 Comments:

Blogger Morgan le Fay said...

jag vill också vara med å se film! =)

6:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home