tisdag, januari 02, 2007

Bakfull

När jag vaknade imorse så kunde jag nästan inte somna om för jag hade så ont i huvet å ville bakfylleäta och kräkas på samma gång. Jag gick upp å drack lite vatten å gick å la mej å somna om. Vid typ 3 tiden fick jag äntligen i mej nått å äta, sen somnade jag i Gurras säng och blev mobbad av Gurra å Morgan.
Någon borde säga åt dom på GH att lacka om deras isbanor till golv. Dom är livsfarliga folk föll som furor, Gurra har en stor läskig böld på foten å kan inte gå typ. En trotoarernas drottning favorit i repris kasnke?
De ser ut som skit i köket, så fort man kommer in i köket mår man lite dåligt nrä man blir påmind att vi måste ta hand om de där... men trevlig middag var det iaf, synd bara att vi inte stälde in den i kylen innan vi gick igår så hade de kanske gått å äta den idag med...
Jag fick oxå den bästa hämndpresenten av Gurra, så nu jävlar om det spelas på banjo, gittar eller min nya troligen blivande fiende flöjten när jag försöker plugga eller ser på Star Wars igen. Moahahahaa
Kanske ska gå å bäraner ett av borden nu, ja ska fundera på de...