torsdag, augusti 16, 2007

rastlös

Nu känner jag mej lite rastlös igen.
Jag vill göra nått kul, lägga pussel, spela tv-spel, gå ut eller sy nått. Men nä de har jag inte tid med, jag måste läsa jäkla medeltidshistoria.
Och det värsta är att jag inte hade behövt göra de om min institution inte hatade mej och var lite normal å skickade ut tentorna när man inte kommer och hämtar den (typ för att de är sommar stängt!) eller ens skickar besked om att tentan är färdig rättad! HATA! Nu måste jag göra om hela tentan istället för att göra en liten rest för att jag inte fick reda på att jag hade en rest å sista inlämningsdatumet var förra måndagen! å nu är läraren i skåne och kommer inte hem förens den 27, och då har omtentan redan varit! Jag ska aldrig mer tillhöra den där horribla institutionen. GRRR!
Idag fick jag skatteåterbäring på 1544kr och sen hittade jag och Elin pengar på gatan (jag 90kr å hon 70kr) bra dag idag.
Fast nu börjar folk komma hem tillkorridoren igen, vilket betyder att man inte kan lämna högar med disk i köket som man vill å inte kan byta öm med dörren på vid gavel. SUCK!
Men de blir liv å rörelse igen!
Mer rörelse blir de snart med, vi va på nationen idag och jag hämtade min nyckel till PR-vinden och funderade på att sno kameran oxå så ja hinner lära mej den ordentligt till kräftskivan. Undrar om ja äger nån tillräckligt stor fin väska jag kan gömma undan den där kameran i. jag tänker INTE springa runt med den runt halsen, så snygg är den inte.