fredag, augusti 18, 2006

Elementet tjuter

De tjuter så jag tror jag ska bli galen!
Värst va de imorse när ja kommit hem efter att ha vaknat döttsbkafull å höll på å dö av värmeslag och strypas av mitt linne, mellan två sovande karlar som försökte sova sked med varandra. Sennär jag försökte sova så tjuter de så högt att de går igenom kudden. Pappa ska komma å tömma de på vatten nån dag så blir det härligt.
Sen började de regna å de va nog de bästa som hände på hela dagen, då behövde man ju nämligen inte göra nått.
Sen så sa ja upp mej från klubbvärket idag också, tror de va ett bra beslut, har gjort de en gång orkar nog inte igen. Får bli torgfikavärd istället.
Sen har jag å Elin bara varit skabbiga å spelat tv spel, lagt pussel och gnällt över att vi måste tvätta håret.

Pusslet kommer typ aldrig bli klart, BARA svarta bitar. gå långsamt långsamt framåt. undrar om Napoleon kommer räcka eller om ja måste skaffa en ny bok till pusslet?