tisdag, oktober 24, 2006

Tristessen fortsätter

Föder tristessen kreativiteten?
Igår å förrgår hade jag så tråkigt att jag satte igång å sy en kjol va röd och vitprickig lakarnsväv jag hade. Den blev riktigt fin. Saker jag syr brukar inte bli så fina å inte om de ska ha blixt lås, jag ä helt chokerad.
Men plugga har jag inte kommit mej för å göra trots att jag har så tråkigt, jag har typ0 disiplin. Måste nog fixa de...
Igår va Tinna här å hälsade på å sovöver efter sitt jobb här i uppsala. De va trevligt å få träffa henne även fast jag inte åkte dit i lördags.
Åhh nu luktar de typ stektpotatis från köket, jag måste lära mej laga mat, jag kan värkligen inte. Dagens middags bestod av tortelini med ketchup å grönsaker som jag mixade ihop till ett grönt klägg.

Dagens läxa: Dijon senap passar inte till allt.

1 Comments:

Blogger Morgan le Fay said...

I'll be back! Till att börja med för att städa mitt rum :/
mm, vi måste nog se Caligula en gång till. Den var ju så bra, så fin och vacker! :|
Bor i Solna, på typ samma ställe som Tinna å Erik tror jag. Du får komma hit nån dag å ta en shoppingtur!
Ska du på ordensmiddan förresten?

7:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home