onsdag, september 20, 2006

Vem fan har gett Stockholms tillstånd att bygga ut vårat sophus?!

Jag är så irriterad på vissa personer just nu!

Den här veckan har jag skaffat mej:
ny frisyr
nya skor
en ny kofta
en ny t-shirt
en ny manga pocket
ett nytt bälte
en ny hår accesoar
två par nya knästrumpor
och en begagnad film
Men är jag nöjd nu? Nej, självklart inte jag vill ha mera. Helst en ny svart kjol, en själ och en kofta till. Sen är jag kanske nöjd för den här veckan.
Håret blev föresten inte alls nått bra. Bevara längden ber man dom å så klipper hon av 3-4 cm de tycker ja inte är ä klippa lite. Sen dödade hon mina öron, slet i håret å va allmönt otrevlig. Fast de va dropp in tid å ganska så billigt, men ändå -poäng till magic touch.
Just ja jag har fått en tidning å 2 paket nesscappucini från buzzador med.

2 Comments:

Blogger Elinozo said...

Yo baby!
Vad är det för problem jag oh vise guru ska hjälpa till med?

2:56 em  
Blogger Jag vill vara kung i Versailles! said...

jag tror jag har löst de nu, eller är på väg å göra de iaf

10:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home