torsdag, oktober 26, 2006

Plötsligt så händer det

I måndags skådade jag fram till en syslolöshelg i tristess å pluggande.
Nu tre dagar senare så har jag ett fullspäckat schema.
Imorgon torsdag ska jag först baka med Henke klockan 1, mammas cheescake, rågod! inte sån eklig med släm på som alla i sverige alltid gör.
Sen ska jag ha pubben på kvällen råkade jag lova Schepper. De är både klubbvärksfest och körpubbrunda. AHHHHHHH, fast Anna ska jobba med mej å jag har Henke å Viktor å köket som har lovat att stanna kvar å hjälpa till.
På fredag var vist barerna fulla igen?! Så jag å Viktor ska stå i disken, hoppas det inte ä nån resturang. Men nu efter Caspers attackfylla i disken för några veckor sen så får man vist inte va skitfull och diska längre, elakt av dom! Så de blir väll mellan 16-04. Efter det ska jag upp klockan 8 å ha torgfika med Henke. Som vi kommer va klara med runt 15.30. !6.00 ska jag jobba uthyrning och servera, jag kan inte servera! eller jo de kan jag men jag tycker inte att det är roligt alls.
Jag kommer dö! men åhhh ljuvliga pengar, undra vad ag ska handla....

2 Comments:

Blogger Morgan le Fay said...

Ordensmiddan är väl den 11:e, typ 2 veckor dit då... jag vet typ ingenting, frågade Lotta och hon sa att jag skulle prata med nån av barvärdarna, för om man inte var med i orden så skulle man hjälpa till och fixa middan liksom:S Men du är ju på nationen lite mer än jag nu då, kan inte du fråga nån barvärd om du råkar springa in i nån? =)

2:35 em  
Blogger Tant Tinna said...

hörredu carrobarro, vet du vad lilla tinna har hittat på....
jodu, jag och min polers ania ska öppna butik på söder. håller som bäst på att kirra stålar och grejer. så nu förbjuder jag dig att shoppa mer innan den öppnar mån 8 januari så att du kan komma till oss och göra av med alla pengarna.....
vad tror du om det

6:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home