tisdag, september 05, 2006

Fröken Negativ

Fröken Negativ är tillbaka. Lisa och Mab frågade ikväll vad mitt fulla altaqrego heter, jag har nu kommit fram till att jag tror inte on finns, hon gör de säkert men ja känner henne inte så väl. Men däremot känner jag två andra av mina alteregon aldeles för väl, ARGolin och Fröken Negativ. Dom har inte visats sig på ett tag iaf inte ARGolin Fröken Negativ har varit på väg ibland men inte helt framme i ljuset. Senste året har de varit Caroline, den depprimerade flickan som har för mycket seratonin i kroppen. Hon ä ganska rolig, jag gillar henne. Men nu har Fröken Negativ kommit fram igen. Allting suger, ingenting är roligt och det finns inget att se fram emot som inte är sjuklångtid härifrån, tom fredag är det aldeles för långt till för att se nått ljus i. Att hon har kommit fram igen tänker jag helt och hållet skylla på Magnus, han har tjatat aldeles för mycket om hur underbart det är att ha en andrahälft och att han saknar sin så å undra vart min är å varför jag inte har nån. Då har jag också börjat undra de, och så har jag åter igen kommit fram till att det inte finns någon sågon för mej och då blir jag depprimerad, negativ och ser inget ljus någonstans. Jag hade lyckats undvika dessa tankar i över ett år men nu kommer dom fram igen. tyiskt nu när de ska bli höst och mörkt igen.
Jag hatar mitt liv, jag har så tråkigt och jag är så less på de men jag ser inget jag kan göra åt de. Lägga pussel själv å lyssna på Napoleon tillfredställer mej inte längre en lördag kväll som de gjorde så länge, jag vill ha mer, men mer finns inte att få...
Kul liv!

3 Comments:

Blogger Tant Tinna said...

tant tinna anser att fröken negativ ska gå och dra något gammalt över sig, här är det hon som har ensamrätt på att gnälla.
tror att ALLAS liv ser ut som skit i regnet. så det så pilluta dig...
du får nog allt se till att masa ditt lilla arsle ner hit till stockholm, 50 min och 41 kr bort. så hittar fröken negativ och tant tinna säkert något nytt och spännande att gnälla på istället för deras egen diare!

10:11 em  
Blogger Jag vill vara kung i Versailles! said...

ja jag tror de låter som en fin plan. Nu har jag fått lite kosing å nya byxer. och till och med pusslet tar sig, fast dammet på golvet der en del andningsvårigheter.
Tinna kom å gå ut med mej imorgon! alla har heltplötsligt bestämt sig för att överge mej å jobba eller göra nått annat

1:28 fm  
Blogger Morgan le Fay said...

hittade du nån att gå ut med?
Älskar den Yvonne-låten du skickade, har lyssnat på den hela tiden de senaste dagarna. tack =)

5:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home